Tugga kex

Befinner sig i ett relativt trevligt sinnestillstånd med tanke på den brutala brist på sömn jag har orsakat mig själv. Fosterställning i gymnastiksals förråd på en knölig matta med 90-tals hits på högsta volym och kväljningar. Ett underhållande vintermöte där Frida och jag blev utskällda två gånger av Våran gruppledare ( En trevlig karl detdär! ) och sedan utslängda ur gruppen. Vi fördrev tiden på andra kreativa, dekadenta sätt. Hela min chilla-med-krista-människor-utan-konsekvenser-princip har fallit samman. Nytt år, förväntningar som inte blir som man tänk sig och förändringar som jag är rädd för. Dricka te, urinera som aldrig förr, ge tips på samtals-ämnen till min kära Gingerkvinna ( Är enhörningar bara hästar med svärd på huvudet? Skulle du reproducera dig med en kamel om det var genetiskt möjligt och ni var dom sista i världen? Är jorden platt? ) Lovade att storma in och kidnappa henne, eller ringa ett desperat om-du-inte-kommer-nu-tar-jag-livet-av-mig- samtal om den okända Pojken visar sig vara en kuk. Eller kanske till och med ful.

Kommentarer
Postat av: gosha

Narvalar kom till när en enhörning hade sex med Din mamma.



Enhörning låter för övrigt som en Jävligt skum matematisk form.

2010-01-08 @ 11:14:18
Postat av: Olga

Min mamma har inte sex. Sluta. USH. NEJ. HON HAR INGEN FITTA. HON ÄR BARA EN RÅBOT SOM KRAMAS OCH SÄGER SNÄLLA SAKER.

Jag vill att Enhörningar finns på riktigt.



"It´s not a unicorn, It´s a horse with a sword on it´s head, to guard my hopes and dreams!"

2010-01-08 @ 19:52:30
Postat av: Jake

Åh Frank Zappa. Jag älskar honom... Så sjuk bra.

2010-01-13 @ 22:17:06
URL: http://kirlianvoyager.blogspot.com/
Postat av: Olga

En hejdundrande karl!

2010-01-14 @ 22:48:51
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0