Sim Salabim

Blöder på fingret igen efter repet med bandet, stod och betraktade dom mörka molnen av kajor som försökte få plats på hustaken tills mina bröstvårtor blev till sten av den kyliga vinden. Ville flyga högt, bort med dom. Dagarna flyter förbi som tunga fartyg på asfalt och mitt hår är äckligt. Jag har återupptäckt den nostalgiska duon av fil och Oboy-pulver och tar min stiliga cykel till skolan nu när isen har smält bort. Hemliga möten med Frida mitt i natten. Vill ha sommar med festival, fräknar och varma nätter. Bara kroppar, gräs mellan tårna och stora solglasögon. Vill ha sand i ögonen och samtal i soluppgången.
Hjärtat behöver något att drunkna i. Flyta på. Försvinna bortom. Allt utanför din hud är bara svart, inom dig lever du mer än någonsin. Blodet blir till kolsyra, tjära eller varm ånga. Bort bort bort från verkligheten.

Kommentarer
Postat av: kvinnan med träpärlor runt ankeln och muffins i magen

midnattsmöten is the way to go

2010-03-19 @ 00:47:53
Postat av: Olga

midnattsmöten borde äga rum oftare ♥

2010-03-21 @ 16:05:46
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0