Bulbasaur is envolving.

Jag kan måla fina hattar på mina fingrar så dom ser ut som rynkiga, bittra gubbar. Bröderna bitter. Men rynkorna på tummen stämde inte överrens, så den fick vara den fjärde, utstötta brodern. Broder Bra. Han blinkar med ena ögat och ser kåt ut. Om ni frågar snällt får ni ha äran att träffa dessa, besynnerliga karlar. Dom ytterst lustiga ut.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bakar igen. IGEN! Jag börjar tro att jag bakar ner mina bekymmer i dom söta små bakelserna tillsammans med de andra ingredinserna för att sedan se dom förtina och plågas i Ugnen, Höra de förtvivlade skrien som dämpas av den lyllenbruna, heta smeten som omringar den. Bli lite större. Kanske föröka sig. för att sedan bjuda dom till folk och le fint.

If youre name was homework, I´d be doing you on my desk right now.

Kommentarer
Postat av: Gosha

Snälla, får jag se gubbarna?

2009-10-22 @ 01:36:54
Postat av: Tengil

KEJRÅ. Kom och titta.

2009-10-22 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0