Så jävla snäll

Jag är så snäll, jag är så snäll så snäll så snäll ska du veta, att jag är så snäll att du anar inte, nej du ANAR inte hur snäll jag är, du kan aldrig ens en gång GISSA hur snäll jag är, så snäll är jag! Kan du TÄNKA dig, FÖRESTÄLLA dig hur genomträngande och så in i märgen jävla satans bajs-snäll jag är alltså, nej för fan du har inte den blekaste, alltså hör du det, det är sant jag svär I fucking swear I tellya  den BLEKASTE aaning om den snällhet som jag besitter det säger jag dig bara! Hör du det va? Jag ska tala om för dig att det ska du veta, det ska du ha jäävligt klart för dig att min snällhet, sanna mina ord, den, den, den du går då RAKT inte, det kan du skriva upp, av för hackor nej!!!

Kommentarer
Postat av: Olga

Man måste älska Pia Johansson ibland.

2010-12-21 @ 22:24:56
Postat av: frida

kul att det tog mig säkert en minut att upptäcka penisen.

2010-12-23 @ 16:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0