The girl who tamed the Tiger

Orkar inte göra läxor. Orkar verkligen ingenting alls. Förmår inte mig själv att sova ordentligt, vilket får allt att verka mycket värre än vad det egentligen är. Har verkligen inte tid med sådant här, har inte tid med självömkan och ångest. Alldeles för lite tid.
Borde öva till bandet, borde lära mig replikerna till teatern, borde öva till proven, borde vara närvarande, borde läsa böckerna på min boklista, borde äta ordentligt, borde plocka upp mig själv från där jag ligger bakom det dammiga elementet. Har aldrig kännt mig såhär omotiverad någonsin. Vill låsa in mig på mitt mörka rum med filmer, musik en främmande varm kropp.
Fan. Jag som inte skulle låta mig själv känna någonting. Hormoner, ta er i brasan.

Jag har nu äntligen kunnat sätta ord på känslan som får mig att vilja tugga sönder min tunga, skrika tills mina lungor blir torra, bryta av  mina krampande fingrar utan att känna något alls och springa så snabbt jag kan. Känns lite som att leva vidare som om inget hade hänt under fem ton med snö. Nej, tio ton. Minst. Det är inte deras fel. Jag önskar att dom kunde glömma bort mig och fortsätta med sina gråa liv. Jag hör inte hemma här. Jag förstör. Dom kväver.
Min familj kväver mig.
---------
Lily Cole.
---------

Kommentarer
Postat av: bells

HON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. vi dödar henne mkay

2010-03-03 @ 18:21:43
URL: http://osmidig.blogspot.com
Postat av: Olga

JA. DÖDA. DRÄNKA HENNES SJÄL OCH TA ÖVER HENNES KROPP.

2010-03-07 @ 14:23:26
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0