Monoton tid

Engelskaprov A

1. Hur tycker du att det gick? : Ganska bra / helvetes jävla skit

2. Varför då? : För att jag blir alldeles för lätt distraherad av dumma saker. Såsom känslor, kakor och disney. Och jag sov inte ordentligt inatt för jag hade en bisarr dröm om att jag och min gula elefant blev jagade av en stor boll gjord av gummisnoddar och jag pratade med mannen i min garderob. Och för att mina ögon kliar och mina skor knarrar när jag gnider dom emot varandra ( Och min mage instämmer med jämna mellanrum ) Lite som musik. Fast fult. Och för att jag inte hittade inte något vettigt kylskåpet så jag åt snö på vägen till bussen. Det var gott och kallt. Och för att en finnig kines stirrade på mig i kön till konsum och jag är säker på att han och sina dresserade chikita-bananer planerar någon slags elakartad konspiration mot mig och att jag inte kommer vakna upp en dag. Och för att jag vet alldeles för mycket om kackerlackor och fetischer och fallande katter.

Jag målade en grod-hund och en flamenco med hög hatt och råkade dregla på "ner" i "bananer" vilket gjorde det oläsligt. En bra prestation.

Kommentarer
Postat av: Greken

Fysik A - provet: skrev i små kritor med ny färg för varje bokstav "

Postat av: Greken

Fysik A - provet: skrev i små kritor med ny färg för varje bokstav "

Postat av: Greken

Fysik A - provet: skrev i små kritor med ny färg för varje bokstav "NÄR IN I HELVETE GICK VI IGENOM NEWTON?", sen gick jag. Gymnasiet <3

Postat av: Olga

TRE LIKADANA KOMMENTARER. UTMÄRKT.

Det var nog uppiggande att läsa. Det är så trevligt att allt är frivilligt, man kan vara så ignorant.

2010-02-26 @ 09:04:09
Postat av: Anonym

Picnic.com

2010-03-08 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0