Wag yo ass

Jag promenerar hurtigt till insikten, Frida och Jennifer skulle inte komma men Gustav ( Tjocka kommunisten ) Skulle vara där, så jag var optimistisk och tänkte att det skulle bli spännade att kasta sig ut och träffa nya männsikor. kommer fram, ok. Han svarar inte, ok. Massa arga punkare, ok. Jag skickar desperata sms "Örnen har landat, örnen har landat" Utan svar. Springer in och gömmer mig bakom en dörr och hör skrik och arga män som moshar. Desperata sms, rop på hjälp. Jude-fest på andra sidan i lokalen. Judar överallt. Judar och punkare. Hjälp. Gömmer mig på en toalett och sitter där och är rädd och snygg i någon kvart tills jag börjar hör stön på andra sidan väggen. Någon har samlag. Springer ut igen och bestämmer mig för att DET ÄR NOG BÄST ATT ÅKA HEM NU. Har smink på mig och får alla fyllons uppmärksamhet. Utmärkt. Missar bussen med en sekund. Två män stöter på mig. En grupp med amerikaner står brevid mig och manar en av killarna att gå fram till mig. Jag måste ha sett livrädd ut. Bion är stängd. Hjälp. Ringer mamma. Mamma kommer och hämtar mig.
Jag promenerar hurtigt till insikten, Frida och Jennifer skulle inte komma men Gustav skulle vara där, och sällskapa mig. Optimistisk promenerar jag med visslande fransmän i hörlurarna. kKommer fram, ok. Han svarar inte, ok. Massa arga punkare, ok. Jag skickar desperata sms "Örnen har landat, örnen har landat" Utan svar. Springer in och gömmer mig bakom en dörr och hör skrik och arga män som moshar och ser nitar som reflekterar sig i stålkastarna. Springer upp och sätter mig i en spiraltrappa men tjocka kvinnor med klackar och smink skrämmer bort mig. Desperata sms, rop på hjälp. Jude-fest på andra sidan i lokalen. Judar överallt. Judar och punkare. Hjälp. Gömmer mig på en toalett och sitter där och är rädd och snygg i någon kvart tills jag börjar höra stön på andra sidan väggen. Glödlampan i taket vibrerar något. "SOS, SOS, SOS" Springer ut igen och bestämmer mig för att DET ÄR NOG BÄST ATT ÅKA HEM NU. Har smink på mig och får alla fyllons uppmärksamhet. Utmärkt. Missar bussen med en sekund. Två män stöter på mig. En grupp med amerikaner står brevid mig och manar en av killarna att gå fram till mig. Jag måste ha sett livrädd ut. Vill gömma mig. Ska aldrig ha på mig smink någonsin igen. Bion är stängd. Hjälp. Ringer mamma. Mamma kommer och hämtar mig. Hon gör varm choklad i min favorit-mugg och klappar mig på huvudet och jag går och lägger mig tidigt. Inte en häftig kväll.

Kommentarer
Postat av: Xarta

Haha, vad fan?

2010-03-14 @ 00:24:51
URL: http://xartasutsubor.wordpress.com
Postat av: Olga

En äventyrlig kväll! Misslyckad och skrämmande... men äventyrlig!

2010-03-14 @ 01:39:12
URL: http://valrost.blogg.se/
Postat av: Gosha

Vad var den initiella planen?

2010-03-14 @ 03:28:14
Postat av: Anna

Läskigt osv. ._.

2010-03-14 @ 06:05:47
Postat av: Olga

Att promenera ner, möta Gustav, smyga in utan att behöva betala, dansa, möta mitt livs-kärlek och flyga därifrån på en glittrande giraff.

2010-03-14 @ 22:48:56
URL: http://valrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0